nedelja, 12. januar 2014

NOVOLETNE VOŠČILNICE 1. del

Ojla!

Če je že vsak dan Novo leto, lahko to pomeni da je še čas za objavo novoletnih voščilnic? Predno uredim slike, jih obrežem, dodam watermark in ustezne "zlepim" v kolaž traja in traja. Kaj bi šele bilo, če bi jih kaj bolj dodelala-potem bi bilo nesmiselno imeti blog, ker sploh ne bi bilo objav. Ja, še dobro, da sem pristašica fotografij, kot so-brez naknadnega spreminjanja barv, kontrastov, ipd. Žal so fotke včasih slabše kvalitete, toda tako slabe pa spet niso, da jih ne bi mogla objavit. Poleg tega se tolažim tudi z mislijo, da nekateri objavljajo še dosti slabše. Pa še slikane so s telefonom, saj je fotoaparat šel v "zasluženi pokoj".
 V bistvu, bi to moral biti 3. del, saj sem del voščilnic že objavila... Sicer pa je vseeno... To sigurno ni zadnji del...  :-P









Osnovo sem ročno izrezala, saj moj rezalec krogov ne zmore rezati dveh plasti akvarelnega papirja. Za osnovo namreč rada uporabljam 280g/m2 akvarelni papir Muflon, saj je dosti bolj kompakten, kot 300-gramski šeleshamer. Temu primerno ga je tudi težje rezati. Še dobro, da mi ni bilo treba ročno rezati tudi zgornjega, ornamentnega dela, čeprav se tudi temu nisem popolnoma izognila.

LP,
Škrga

5 komentarjev:

  1. Čudovite bunkice! Zelo so mi všeč!
    Škrga tudi jaz ti želim v prihodnjih letih največ zdravja, sreče in uspehov. Pa seveda veliko ustvarjalnih idej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oppa tole pa je dela za tako majhno stvarco - ma se je splačalo :). So zelo všečne voščilnice in verjamem da bodo pri marskomu našle častno mesto.

    pa-pa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  3. Si se pa na delala, krasne so brez dodelave kontrasta ali drugega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Preprosto povedano, čudovite ni kaj!
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši