sreda, 1. januar 2014

NOVO LETO, NOV DAN

Ojla!

No, pa smo dočakali-nov dan, z novo letnico. Jaz sicer ne preznujem, ker mi ni nič posebnega-dan, kot vsak drugi;  noč, kot vsaka druga... Edino ognjemet pa rada pogledam. Pa vendar nepraznovanje ne pomeni, da ničesar ne želim-tako sebi, kot drugim... Ampak, zakaj bi morala za to imeti praznik, da me spomni na lepe želje? Po drugi strani pa tudi ne bi imelo ravno učinka, če bi vsak dan posebej zaželela vsem in vsakemu posebej: od dobrega vse najboljše in od lepega vse najlepše..., ali pač? Hmmmmm.....
No, ja, če ne drugega, je to tudi čas ustvarjanja, ko nastane zajeten kupček voščilnic, ki so tudi neke vrste darilo-saj veste-nepraznovanje in to...
3 izmed teh voščilnic pa prijavljam tudi na CRAFT-alnico, na temo Božični čas.




Naj vam bo v letu 2014 vsak dan posebej pričaral nasmeh na ustnice.
Lp
Škrga

7 komentarjev:

  1. Draga Marjana, moram priznati, da se kar strinjam s teboj. Dan kot vsak drugi.
    Voščilnice pa so čudovite.
    Želim ti vse dobro in lepo v letu 2014
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite voščilnice!
    Vse dobro v novem letu!

    lp.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe voščilnice si ustvarila. Še posebej sem navdušena nad umetelno prepletenim venčkom in spretno zašitimi okraski. Super! :)
    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni tudi venček pade v oči :). Uspešno, nasmejano in polno idej naj bo leto 2014.

    LP,
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo so lepe in še posebej se mi dopade sredinska! Lepo si se lotila božičnega izziva!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite so.
    Hvala, ker sodeluješ na 98. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe voščilnice si naredila,čeprav mi je najbolj všeč druga.
    Vse lepo v letu 2014:)
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši