sobota, 23. marec 2013

VELIKONOČNE VOŠČILNICE 1. del

Ojla!

No, pa je zopet čas, da prižgem svoj komp in pokažem, kaj sem ustvarila v tem času. Velikonočne voščilnice, kaj pa drugega. In letos je prevladovalo perje, križi in rožice. Ter butarice... Ker jih v taki obliki še nisem zasledila nikjer, lahko rečem, da so moja ideja, na katero sem prav ponosna. V primeru večjega zanimanja lahko pripravim tudi kak tutorial zanje. Pa poglejmo to čudo :-)) :






Še vedno sem obsedena z izdelavo vrtnic: majhnih, velikih, papirnatih, iz trakov... ni važno, samo, da so :







 


 Obsedenost z izdelavo rožic sem razširila še na področje kal:







 Ni nič čudnega, da doma nimam niti 1 kupljene rožice, kajne?

To bo zaenkrat vse, nadaljevanje sledi...

Lep pozdrav
Škrga




4 komentarji:

  1. uau uau in še enkrat uau! tile jajški in butarice so prav nekaj posebnega, tvoje rožice pa res originalne. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. OOOOOO ej mačka to si pa tako lepo izvedla...bi se pri tebi najavila za kakšne inštrukcije vrtnic.
    Ful mi je všeč. A si pirhe s škrjami izstrigla? Lepo lepo lepo

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in bogata serija voščilnic. Perje jim prav paše :). Navdušile so me butarice, ideja je super. Krasne so tudi kale. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Res so nekaj posebnega, še posebej so mi všeč mini butarice.

    OdgovoriIzbriši