sobota, 9. marec 2013

VČASIH MI USPE NAREDITI....

Ojla še 1x danes!

Ja, včasih mi uspe narediti voščilnice, oz. čestitke tudi izven novoletne/velikonočne serije.
Še sama nase sem bila ponosna, ko sem naredila prva vabila za RD, saj je to moja "plva-plva" serija enakih voščilnic.  Pri  napisu "vabilo" sem za natančnejšo postavitev posameznih črk v linijo naredila svoj kotni pripomoček iz lego kock, ki se super obnese.

 vabilo:

skupinska slika vabil:


notri sem vstavila napis:


naredila sem še ustrezno čestitko, ki je za malenkost drugačna:

zraven seveda spada tudi darilo: 


 naredila sem še body: 

pa poročno čestitko: 


 Sedaj pa me čaka izdelava velikonočnih voščilnic...


LP
Škrga



5 komentarjev:

  1. Bravo! Si bila pa res ustvarjalna! Zelo zelo lepo si naredila vse skupaj.Sem ponosna nate:)) Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. kakšne lepe stvar nastajajo pri tebi! sploh tele rožice so zelo lepe. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tega si pa kar nekaj naredila. Čestitke za prvo serijo :) Včasih je to kar težko, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna vabila. Ravno prav vsega in lepa barvna kombinacija. Lego kocke :) super ideja, hvala.
    Oblekica za dojenčka je čudovita, prav tako poročna voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Lego kocke! G-e-n-i-a-l-n-o!! Pravkar si mi prihranila 12,51 eur. HVALA! Zelo lepe voščilnice izdeluješ, pravi užitek pa je tudi brati, kar napišeš :) Lp Ana

    OdgovoriIzbriši