četrtek, 2. avgust 2012

Perlice, perlice, perliceeeeeee....

Malce se preizkušam tudi v nakitkanju s perlicami. Prvotni namen je bila poraba zaloge, vendar pa sem kmalu ugotovila, da moja zaloga niti približno ne ustreza standardom za perlice, ki jih uporabljajo mojstrice nakitkanja, kot npr. Sabine Lippert, katere načrt sem uporabila za nakit, predstavljen v tej objavi.

Najprej sem seveda točno sledila načrtu, in nastal je tale komplet uhanov in ogrlice:



Tole ogrlico sem pa naredila "na pamet":


Res, preprost in čudovit  načrt. Hvala, Sabine !

Seveda se nisem rešila stare zaloge perlic, še več, dodala sem ji še za škatlo nove zaloge... Še dobro, da to ni pokvarljiva roba, čeprav se bom morala še nekajkrat reinkarnirati skupaj s perlicami, da jih bom porabila.

Lep dan vam želim!
Škrga

3 komentarji:

  1. OMG sploh tale ta druga je krasna!!!!! Na pamet ... o joj ... meni to vse zgleda tako zapleteno. Prav mojstrica si. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta čudoviti, ampak druga je še posebej, ker je mojaaa :-)

    OdgovoriIzbriši