četrtek, 13. oktober 2011

ALI SI TUDI TI 99% ?


1% ljudi vlada 99% človeštva

Če si tudi ti 99% in imaš dovolj tega sranja, potem si Anonimus...




15.10.2011 od 15.00 do 20.00 na kongresni trg v ljubljani...

150 mest...
150 držav...
99% razlogov...

pridi...
prisotnost šteje...


To bi lahko bila himna  99% :






ČOMPE- FRANCOZ

Pa od kod jim ti denarci,
pa od kod jim komolci,
pa od kod jim te zveze,
pa od kod jim podjetnost?

Sami pa nimamo drugega kot luknje-
za stanovanja,
luknje v trebuhih,
luknje v obleki,
jaz pa luknjo v rit!

Mi smo v dreku do ušes,
oni v zlatu čez in čez...
Ko so prdci se mastili,
na nas so glasno pozabili.

Pa v čem je ta štos, jaz sem dober Francoz,
zato mi razkrij, kdo v drek me tišči.
Pa v čem je ta štos, jaz sem dober Francoz,
zato mi razkrij, zakaj me srat tišči!

Lep dan vam želim,
Škrga

Ni komentarjev:

Objavite komentar