nedelja, 14. maj 2017

SKRAJNI ČAS ZA NOVO OBJAVO

Ojla!

2 leti in pol je čisto predolga pavza, pa ne, da ne bi medtem ustvarjala, preprosto ni se mi dalo ubadati s pisanjem. Resnici na ljubo, se mi še vedno ne da, se pa trudim.
 Velika noč je že zdavnaj mimo, pa sem šele danes prenesla slike v album. Ker na vsako sliko dodam watermark, bi bilo neumno, da reklamiram svoj blog, na keterem ni novih objav. In končno je moj komp posodobljen, kot je treba, pa je vse lažje, predvsem pa hitreje. Hvala Kivi, ker si mi namestil posodobitve še izpred 2 let. Jaz bi verjetno raje zagnala komp skozi okno...

Kakorkoli že, tukaj je izbor slik velikonočnih voščilnic.
Prva je iz leta 2015


Izbrala sem jo, ker sem sama naredila butarico iz okrasnega traku in te ideje sigurno nisem zasledila na netu.


Lanske velikonočne voščilnice so bile večinoma v obliki pirhov, ki sem jih izrezala s Tinino (Rayherjevo) šablono balonov s šivi. Seveda sem odrezala tisti cofek. Ideje za okrasitev pirhov-voščilnic sem iskala v starih časopisih. Tale naj bi bila prekmurska... 


Ti 2 pa sta letošnji:
 Končno sem se odločila in kupila šablone Nellie Snellen, ki tudi napikajo luknjice za pickpoint tehniko. Ker pa rada kompliciram, sem šivala na folijo. Seveda sem morala paziti, kako šivati, saj tokrat ni bilo papirja, ki bi zakril prehode in končke niti. Je pa nastala tale luštna pickpoint tresočka.Notri so izrezki mini pirhcev Marianne Design.

To je pa moj 2. in ne zadnji poskus vrtavke. Pišče se res vrti, kot bi mamilje z žlico jedlo.

Zaenkrat bo to dovolj. Ostalo lahko vidite v mojem albumu , ki je bolj ažuriran, kot blog. 

Lep pozdrav,
Škrga

1 komentar: