nedelja, 2. februar 2014

LIEBSTER NAGRADA

Ojla!

Ta teden sta *Urška* (Ustvarjalni oblački) in Renata (Renatina ustvarjanja) dodelili mojemu blogu nagrado. Še 1x hvala obema. Ker pa je potrebno nominirati 11 nagrajencev, menim, da bi nagrada izgubila namen, če bi že n-tič nominirala tiste bloge, ki jih že spremljam, še slabša pa bi bila opcija, da poiščem blog brez nagrade in ga nominiram samo zato, ker še nima nagrade... Zato bom samo odgovorila na vprašanja, nominirala in postavila svojih vprašanj pa ne bom. Seveda pa se bom trudila, da bom razširila krog blogov, ki jih spremljam.

Dejstva o meni:

 Na spletu ne objavljam osebnih podatkov o sebi in družini. Škrga je moj vzdevek iz srednje šole  in me predstavlja na spletu. Seveda se nanj še vedno odzovem tudi v realnem svetu. Rada ustvarjam, ustvarjalni elan mi najbolj zavira neustrezen ustvarjalni kotiček. Ustvarjam na kuhinjski mizi, material imam po vsem satnovanju. Rada kuham (če le nisem utrujena), obožujem lupljenje in rezanje krompirja, ne maram pa čistiti solate. Nimam vozniškega izpita, v službo se vozim z busom. Če bi se tudi drugi, ne bi porabila za vožnjo do službe 1h-v Ljubljani!!! Med potjo poslušam glasbo, ki je moja sprostitev št.1. V službi delam, kar me veseli. Želim si, da bi bila bolj dosledna v objavljanju, vendar mi pisanje nekako ne gre prav dobro od rok/prstov. Najbolj cenim pogovore "v živo", pisanje preko spleta in telefoniranje mi še vedno predstavljajo nek odpor. Nimam facebook, twitter, ipd. profila.

Odgovori na vprašanja *Urške*:

1.   Komu si podaril-a svojo prvo narejeno voščilnico?
Moji mami
2.   Tvoj top blog?
Jih je kar nekaj
3.   Tvoj moto v življenju?
Prepusti se toku
4.   Kdaj najraje ustvarjaš?
Ko imam mir
5.   Zadnja stvar,ki te je nasmejala?
Štos, ki mi ga je poslal Dkivi po mailu
6.   Tvoji občutki pri ustvarjanju?
Izziv, zadovoljstvo
7.   Morje ali hribi?
Hribi
8.   Največkrat uporabljena barva?
Rdeča
9.   Trije hobiji,ki te razveseljujejo?
Papirčkanje, nakitkanje, kvačkanje
10. Najljubši motiv na voščilnici?
Karkoli v pickpoint tehniki
11. Besedilo,ki si ga največkrat prepevaš?
Nazadnje slišano, sicer pa Pika poka pod goro (slo ljudska oroška)





Odgovori na vprašanja Renate:


1.Kdaj si  začela ustvarjati?

Že v osnovni šoli, malo bolj resno pa, ko me je s papirčkanjem okužila Danica
2.Kje ustvarjaš?
Na kuhinjski mizi
3.Kateri novi pripomoček, bi zelo rada imela?
Ufff, jih je kar nekaj
4.Zakaj si se odločila za blog?
Da delim znanje in ideje
5.Kaj te najbolj veseli?
Mir in dobro na svetu (hahahaha)
6.Verjameš v horoskop?
Ne
7.Kateri letni čas, ti najbolj ustreza?
Pomlad, jesen, zima
8.Kaj te najbolj razveseli?
Drobna opažanja in pozornosti
9.S čim se najraje pocrkljaš?
Z nakupom ustvarjalnega materiala
10.Brez česa, ne bi mogla živeti?
Brez izzivov
11.Kaj ti gre najbolj na živce na spletu?
Spletna shizofrenija-ko je nekdo v reali pravo nasprotje spletne osebnosti




Lp,
Škrga



Ni komentarjev:

Objavite komentar